Beelden die
voor u spreken.

Een goed verhaal valt op.
Samen maken we dat verhaal tijdloos.

Waarom investeren in video?

80% van het internetverkeer in 2025 zal uit video bestaan.

De groei in videoconsumptie blijft exponentieel stijgen.

— cisco

Video’s genereren 1200% meer shares.

Video genereert op sociale media meer shares dan tekst en afbeeldingen samen. Visuele content domineert online interactie.

— wave

95% van de kijkers onthoudt een boodschap beter via video.

Een veel hoger cijfer dan bij tekst. Video’s hebben een enorme impact op de hersenen en zorgen voor betere retentie van informatie.

— 90seconds

Landschap met dicht beboste bergen en enkele kleine huizen in een vallei, met mist en lage bewolking.

Foto’s zijn ook ons ding

Mensen die dansen en plezier maken op een feest, met gala kleding en een lichte achtergrond met versiering.

Van klein naar groot.

Clicks kende ooit zijn oorsprong in de evenementensector, waar we zijn begonnen op lokale boerenfuiven.

Ondertussen fotograferen we grote gevulde balzalen, festivals en verjaardagsfeesten van elke soort, op elk tijdstip van de dag.

Maar we zijn ook verder geschakeld dan enkel evenementen.

Een zwarte vrachtwagen rijdt op een snelweg met een landschap van weilanden en bomen op de achtergrond, onder een bewolkte hemel.

Geslepen door ervaring.

Tegenwoordig zijn onze skills aangescherpt voor allerlei sectoren.

De foto’s die we maken, zijn genomen met verschillende doeleinden voor ogen.
Doorheen het productieproces worden deze doelen gerespecteerd.

Cocktail in een coupeglas met een citroenkrul als garnering, rode vlekken en decoratie op de tafel.

Hoe creatiever, hoe liever!

Dat geldt in de meeste gevallen zowel voor de klant, als voor ons.

Het geestige aan fotografie is dat de creativiteit niet stopt. We komen met leuke ideeën die het uitvoeren waard zijn, waarmee we klant en product laten uitblinken.